Hjørdis på Ullaholmen prøver å forsere ei "steinelv"HaNo-fest med god mat og fin ungdom"Storskulen" dansar for publikum på 17. maifestenFyrrig avslutning av HaNo-revyen med fotballgjengen!Opp-ned på Vikasanden til ære for publikumSkulekorpset snart klart for avmarsj i spissen for 17. maitogetLongva Vel lagar grillkos i fjøra på Syftesok (2. juli)Barnegruppa i UL Fram med musikalen "Oliver Twist"Hurra for 17. mai!Blinkskot! Frå kurs i bogeskyting i HaNo-regi17. maitoget har stopp med korpsmusikk ved KvileheimenBarnehagen viser "Sirkus Mikkelikski" av Alf Prøysen til alle som vil sjåSjå på dén maskina!Turmarsj for store og små i VikanePå tur til Støene ein fin sommardag"Berre siger er godt nok, koste kva det koste vil!"Mange fine lopper på GamleskulenIkkje heilt enkelt å skrive på gamlemåten med penn og blekk!Gjennom Ulla fyrDelikat og fristande matbord på HaNo-festSkulekorpset speler på adventskonsert i kyrkjaFrå musikalen "Oliver Twist" med barnegruppa i UL FramStor stemning ved utdeling av trimpremiar på haustfesten til Nordøy ILSkal tru kva som gøymer seg nedi her?Meir pynt til julefesten"Eg tenkjer du får deg plass på sjukeheimen i Brattvågen snart!"Tae kwon doe-meister Laila sparkar trestykket i fillebitar"Har du noko til meg?" spør geitene på KvernholmenKor For Oss og Nordøyane Storband unner seg ein kaffitår før konsertenNye innbyggarar på øya på besøk på GamleskulenGodt å ha sufflør når teksten ikkje sit som den skal!Kaffikos i høve kulturkveld på GamleskulenHano-skule i Nordøyhallen - ikkje berre fotballGult er kult!Fint med ein rast i gapahuken på Midtrimma ein vakker vinterdagBarnegruppa i UL Fram med musikalen "Annie" jonsok 2014Fleire har sikra seg fangst på julemessa på GamleskulenHaNo-revy med Judit og JillØyamarsj med rast og grilling i Sandvika"Jungelboka" på Framtun jonsok 2013Folkeliv på HaNo-dagane i NordøyhallenScenerigging til konsert med Kor For OssMotorklubben "Seaside Custom" arrangerer biltreffStaseleg bondegard laga av elevar ved Flem skuleHektisk handel på COOP'en i rushtidaKjekt for små og store på Kvernholmen (Ullafyret)Her oppe på Skulefjellet smakar kaffien minst dobbelt så godt!